14 grudnia 2022
Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach na 2023 rok
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg na świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach na 2023 rok.
W dniu 22.12.2022 r. ustalonym jako termin otwarcia ofert Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Szczegóły w załączniku.
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w załączniku.
Uwaga: W związku z pytaniami jednego z Wykonawców, Zamawiający udzielił odpowiedzi (załącznik: Odpowiedź na pytania nr 1) i dokonał zmiany w Załączniku nr 6
- Przedmiotem zamówienia jest usługa o nazwie: Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach na 2023 rok.
- Usługa, o której mowa w ust. 1 może być wykonywana przez przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych.
- Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ, Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ oraz respektując Druk doręczenia Zamawiającego - Załącznik nr 7 do SWZ.
- Zamówienie będzie realizowane przez okres 364 dni od dnia 02.01.2023 r.
- Ilości przesyłek listowych oraz ich rodzaj, podane w Załączniku nr 2a, mają charakter szacunkowy i są wielkościami orientacyjnymi. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego związanych z bieżącą pracą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach i mogą odbiegać od ilości podanych
w formularzu cenowym. Niezamówienie maksymalnej ilości przesyłek nie może stanowić przedmiotu jakiegokolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego ze strony Wykonawcy. - Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zwiększenia ilości wykazanych w formularzu cenowym (Załącznik nr 2a do Formularza ofertowego) poszczególnych pozycji przesyłek listowych w ramach „prawa opcji” w wymiarze 20% sumarycznej wartości umowy.
- Warunki skorzystania z opcji:
a) skorzystanie z opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy oraz pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych na ten cel w budżecie Zamawiającego;
b) Zamawiający ma prawo skorzystać z opcji wielokrotnie w ramach wskazanego zakresu;
c) Zamawiający poinformuje Wykonawcę pismem o skorzystaniu z uprawnienia, wskazując jego zakres. Brak stosownego pisma świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części;
d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji opcji na warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy;
e) zamówienia zrealizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Z tytułu niezastosowania opcji Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia finansowe ani prawne.
Identyfikator postępowania: 8a225d51-7d8c-41ea-9f50-a9dddedb4f50
Link do postępowania w miniPortalu
Szczegóły zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach.
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu (115.48 KB, pdf)
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) (307.03 KB, pdf)
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis (188.85 KB, pdf)
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (70.00 KB, doc)
- Załącznik nr 2a - Formularz cenowy (15.48 KB, xlsx)
- Załącznik nr 2b - Oświadczenie dot wykluczenia (46.50 KB, doc)
- Załącznik nr 2c - Oświadczenie dot. spełniania warunków (47.50 KB, doc)
- Załącznik nr 2d - Oświadczenie dot wykluczenia UOBN (45.50 KB, doc)
- Załącznik nr 3 - Wzór zobowiązania podmiotów (55.00 KB, doc)
- Załącznik nr 4 - Wzór wykazu usług (28.89 KB, docx)
- Załącznik nr 5 - Oświadczenie dot. potencjału technicznego Wykonawcy (66.50 KB, doc)
- Załącznik nr 6 - Projektowane postanowienia umowy - wzór umowy (253.62 KB, pdf)
- Załącznik nr 6 - Projektowane postanowienia umowy - wzór umowy - po zmianie 19.12.2022 (253.66 KB, pdf)
- Załącznik nr 7 - Druk doręczenia wg KPA (1 012.50 KB, doc)
- Załącznik nr 8 - Klauzula informacyjna RODO (140.94 KB, pdf)
- Odpowiedź na pytania nr 1 (686.39 KB, pdf)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na zamówienie (86.07 KB, pdf)
- Informacja z otwarcia ofert (121.95 KB, pdf)
Metryczka
Wytworzono: | 2022-12-14 18:07 | przez: Piotr Breguła |
---|---|---|
Opublikowano: | 2022-12-14 00:00 | przez: Piotr Breguła |
Podmiot udostępniający: | MOPS | |
Odwiedziny: | 726 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.