12 sierpnia 2021
PODINSPEKTOR
OGŁOSZENIE O WOLNYM MIEJSCU PRACY
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: PODINSPEKTOR w Dziale Finansowo-Księgowym
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 5/2021
Nazwa i adres jednostki: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Janasa 9, 42-612 Tarnowskie Góry
Wymiar etatu: 1,0
Przewidywany termin zatrudnienia IX/2021
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe / średnie
- doświadczenie zawodowe: ----/2 lata
- kompetencje/umiejętności:
- umiejętność sporządzania pism/korespondencji
- skrupulatność
- sumienność
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
- znajomość, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów m.in.:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,
- przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.
- pełna zdolność do czynność prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- 2-letnie doświadczenie pracy w służbach finansowo-księgowych
- wykształcenie o profilu ekonomicznym
- studia podyplomowe o profilu ekonomicznym
- umiejętność obsługi komputera – pakiet Office
- umiejętność obsługi programu REKORD SI
Zakres zadań na stanowisku:
- prowadzenie obsługi kasowej MOPS
- przygotowywanie i pobieranie gotówki z banku
- odprowadzanie wpłat do banku
- sporządzanie raportów kasowych
- dokonywanie przelewów z rachunków bankowych MOPS
- opracowywanie, kompletowanie i dekretacja dokumentów księgowych z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej
- wprowadzanie faktur i rachunków
- monitorowanie zmian w zakresie stosownych przepisów prawa
- sporządzanie korespondencji bieżącej
- obsługa systemu bankowości elektronicznej
- prace biurowe w tym związane z archiwizacją dokumentacji.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku
- konieczność przemieszczania się na I piętro (bez windy)
- praca administracyjno-biurowa siedząca
- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV.
- kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
- Kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
- Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na danym stanowisku.
- Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego*
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór nr 5/2021” należy składać do 24 sierpnia 2021r. do godziny 9-tej w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Tarnowskie Góry ul. Janasa 9 .
Inne informacje:
- O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do MOPS potwierdzona pieczęcią wpływu.
- Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotyczącą dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom.
- * osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Warunkiem zatrudnienia kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Dla osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, w czasie trwania umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
- Osoba do kontaktu: Małgorzata Mszyca 32 4768503
11.08.2021r. Dyrektor MOPS
Urszula Krasińska
Metryczka
Wytworzono: | 2021-08-12 17:31 | przez: Małgorzata Mszyca |
---|---|---|
Opublikowano: | 2021-08-12 00:00 | przez: Zuzanna Gorzkowska |
Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej | |
Odwiedziny: | 2757 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.