Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wtorek, 2024-04-23 ( Imieniny: Ilony, Jerzego)

MOPS Tarnowskie Góry - PODINSPEKTOR

PODINSPEKTOR

OGŁOSZENIE O WOLNYM MIEJSCU PRACY
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko: podinspektor /Zespół ds. Obsługi Administracyjnej /

Nabór nr 2/2020

 

Nazwa i adres jednostki:    

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Janasa 9
42-612 Tarnowskie Góry

 

Cel stanowiska: Prowadzenie procedur udzielania zamówień publicznych wynikających z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w MOPS; pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych do których stosuje się przepisy ustawy Pzp; prowadzenie rejestru zamówień publicznych MOPS; koordynacja działań w zakresie przeglądów technicznych budynków MOPS; prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych; koordynacja i prowadzenie ewidencji wyjazdów pojazdem służbowym.

 

Zakres wykonywanych zadań:

1) pomoc w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz realizacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp;

2) udział w pracach komisji przetargowej;

3) współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przestrzegania regulaminu udzielania zamówień publicznych MOPS;

4) wspieranie pracowników komórek organizacyjnych w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;

5) opracowywanie projektów umów;

6) przygotowywanie korespondencji z oferentami i wykonawcami;

7) ocena składanych ofert w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych;

8) prowadzenie rejestru zamówień publicznych MOPS;

9) prowadzenie analityki w zakresie zamówień publicznych;

10) prowadzenie spraw kancelaryjnych w Zespole;

11) koordynacja działań związanych z przeglądami technicznymi w budynkach MOPS wraz 

     z przygotowaniem  zamówień w tym zakresie;

12) prowadzenie rejestru  umów cywilnoprawnych w zakresie zamówień publicznych;

13) koordynacja i prowadzenie ewidencji wyjazdów pojazdem służbowym.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe / średnie
  • doświadczenie zawodowe: -------  2 lata
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  • znajomość przepisów prawnych:

- ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
- Kodeksu cywilnego
- ustawy o finansach publicznych
- ustawy o gospodarce nieruchomościami

  • umiejętność obsługi programów biurowych

 Wymagania dodatkowe:

  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność samodzielnego opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego będzie dużym atutem
  • studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych lub roczne doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych

 Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • miejsce pracy znajduje się w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach przy ul. Janasa 9, I piętro, brak możliwości dotarcia na miejsce pracy osoby z niepełnosprawnością ruchową
  • praca administracyjno-biurowa raczej siedząca
  • obsługa urządzeń biurowych, stały napływ dużej ilości informacji i możliwe obciążenie psychiczne
  • pomieszczenie, w którym pracownik będzie świadczył pracę posiada odpowiednie oświetlenie, miejsce pracy umożliwia wykonywanie czynności administracyjnych
  • praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

 Dodatkowe informacje:

  • w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
  • osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego (…) U. z 2009r. Nr 64 poz. 539.

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz osobowy
  • oświadczenia, o których mowa w wykazie wymaganych dokumentów: 
    - o zdolności do czynności prawnych;
    - o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    - o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • CV
  • list motywacyjny
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie
  • kserokopia /dokument poświadczający staż pracy/doświadczenie*
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dot. osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego).

 *dotyczy wykształcenia średniego

Od kandydata wymagana jest znajomość:

  • ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Kodeksu cywilnego
  • ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o gospodarce nieruchomościami

Przewiduje się następujące po sobie kolejno formy zawarcia umowy o pracę:

- czas określony

- czas nieokreślony 

 

  • Termin przyjmowania dokumentów upływa 14.12.2020r. o godz. 9-tej.

Oferty z dopiskiem „Nabór nr 2/2020” można wysłać drogą pocztową (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach) lub złożyć osobiście w siedzibie MOPS przy ul. Janasa 9 (po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikiem 663 778 693).
Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będę rozpatrywane.

  • Oświadczenie kandydatów powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
  • O terminie/godzinie oraz sposobie postępowania rekrutacyjnego kandydaci zostaną poinformowani drogą elektroniczną/telefoniczną.
  • Warunkiem zatrudnienia kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy na stanowisku urzędniczym.
  • Dla osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy w Ośrodku w czasie trwania zawartej umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.

 

 

Autor: Małgorzata Mszyca

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2020-12-03 18:50przez: Małgorzata Mszyca
Opublikowano:2020-12-03 00:00przez: Zuzanna Gorzkowska
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Odwiedziny:1617

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.

Banery/Logo