1 lutego 2018
PODINSPEKTOR
OGŁOSZENIE O WOLNYM MIEJSCU PRACY
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko: podinspektor /Dział Finansowo-Księgowy/
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2018
Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Janasa 9
42-612 Tarnowskie Góry
Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
podinspektor Dział Finansowo-Księgowy
Wymiar etatu: 1,0
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: ukończone studia wyższe.
- Doświadczenie: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w służbach
finansowo-księgowych jednostek samorządowych.
- Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa, w tym:
- ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity z 2016r. poz 902),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tekst jednolity z 2017r. poz. 2077),
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 2342 ze zmianami),
- ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity Dz U. z 2017 r. poz. 2343),
- przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 23.04.2009. Dz U Nr 64 poz. 539) – dot. osób o których mowa w art. 11 ustawy z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność.
- Skrupulatność.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność obsługi podstawowych programów informatycznych np. WORD, EXCEL.
Zakres zadań na stanowisku:
- opracowywanie, kompletowanie i dekretacja dokumentów księgowych,
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,
- ewidencja zaangażowania wydatków,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków,
- sporządzanie korespondencji bieżącej,
- prace biurowe w tym związane z archiwizacją dokumentacji.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku bez windy
- Praca administracyjno-biurowa siedząca.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 h dziennie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu grudniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia w Miejskim Ośrodku Pomocy
Społecznej w Tarnowskich Górach w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji
zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był większy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys.
- Oryginał kwestionariusza osobowego
- Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego doświadczenie (vide punkt 2 wymagań niezbędnych).
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.
- Kserokopia jednego z dokumentów o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 23.04.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej – dot. pkt. 6 wymagań niezbędnych.
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty w zamkniętych kopertach opatrzonych imieniem, nazwiskiem, adresem, nr telefonu i/lub adresem email z dopiskiem „Nabór nr 1/2018” należy składać do 12 lutego 2018r. do godz. 9-tej w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Janasa 9, I piętro. (godziny pracy MOPS poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30)
Inne informacje:
- O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do MOPS potwierdzona pieczęcią wpływu.
- Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotyczącą dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom na adres podany na kopercie.
- Kandydat wybrany do zatrudnienia przed podjęciem pracy będzie zobowiązany dostarczyć aktualne zaświadczenie z KRK potwierdzające niekaralność.
dodatkowe informacje: tel. 32 768-97-11
31.01.2018r. Dyrektor MOPS
Urszula Krasińska
…………………..……………………………
(data i podpis )
Pliki do pobrania
Metryczka
Wytworzono: | 2018-02-01 14:11 | przez: Małgorzata Mszyca |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-02-01 00:00 | przez: Zuzanna Szymkowska |
Zmodyfikowano: | 2018-02-01 14:04 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej | |
Odwiedziny: | 3554 |
Rejestr zmian
- [2018-02-01 14:04:26]Zuzanna SzymkowskaZuzanna Szymkowska