11 marca 2025
INSPEKTOR
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: INSPEKTOR w Dziale Finansowo-Księgowym
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2025
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2025 r.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe bądź średnie na kierunku ekonomicznym
- doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe - 3 lata, wykształcenie średnie - 5 lat
- kompetencje/umiejętności:
- umiejętność sporządzania korespondencji
- skrupulatność
- sumienność
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
- znajomość, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów m.in.:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
- ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości
- przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw
- pełna zdolność do czynność prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie pracy w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych
- umiejętność obsługi komputera - pakietu Office
Zakres zadań na stanowisku:
- opracowywanie, kompletowanie i dekretacja dokumentów księgowych z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej,
- księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym, w tym faktur i rachunków
- uzgadnianie kont zespołu „1” – w szczególności rachunki bankowe oraz kont zespołu „4”-koszty
- uzgadnianie kont pozabilansowych
- analiza planu finansowego MOPS
- szczegółowa analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych
- monitorowanie zmian w zakresie stosownych przepisów prawa
- sporządzanie korespondencji bieżącej
- obsługa systemu bankowości elektronicznej
- prace biurowe, w tym związane z archiwizacją dokumentacji.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Janasa 9.
- Praca administracyjno-biurowa w przeważającej części siedząca.
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Obsługa urządzeń biurowych.
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV
- kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie.
- Kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
- Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na danym stanowisku.
- Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego*.
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór nr 1/2025” należy składać do 22 marca 2025r. do godziny 9-tej w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Tarnowskie Góry ul. Janasa 9.
Inne informacje:
- O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do MOPS potwierdzona pieczęcią wpływu.
- Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi niezbędne) otrzymają informację dotyczącą dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom.
- *Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Warunkiem zatrudnienia kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Dla osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, w czasie trwania umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
- Osoba do kontaktu: Małgorzata Mszyca 32 476 85 03
Tarnowskie Góry, dnia 11.03.2025r.
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Urszula Krasińska
Pliki do pobrania
Metryczka
Wytworzono: | 2025-03-11 18:50 | przez: Małgorzta Mszyca |
---|---|---|
Opublikowano: | 2025-03-11 19:02 | przez: Zuzanna Gorzkowska |
Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej | |
Odwiedziny: | 202 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.