13 lipca 2018
STARSZY SPECJALISTA
OGŁOSZENIE O WOLNYM MIEJSCU PRACY
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko: starszy specjalista /Zespół ds. Obsługi Administracyjnej/
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4 /2018
Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Janasa 9
42-612 Tarnowskie Góry
Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
starszy specjalista /Zespół ds. Obsługi Administracyjnej/
Wymiar etatu: 1,0
Przewidywany termin zatrudnienia VIII/2018
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa/ekonomii lub inne wykształcenie wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu prawa zamówień publicznych.
- Doświadczenie zawodowe: 5-cio letni staż pracy w tym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych*.
- Umiejętności:
- interpretacja aktów prawnych w szczególności dot. zamówień publicznych
- znajomość dyrektyw unijnych w sprawach udzielania zamówień publicznych
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych
- obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność sporządzania pism urzędowych
- skrupulatność, odpowiedzialność, sumienność, samodyscyplina
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- Znajomość problematyki zamówień publicznych i finansów publicznych: ustawa Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawa o finansach publicznych, ustawa Kodeks Cywilny.
- Znajomość problematyki zarządzania nieruchomościami: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o ochronie przyrody.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Obywatelstwo polskie.
*udokumentowane świadectwami pracy, zaświadczeniem z zakładu pracy, w szczególności zakresem
obowiązków lub innym dokumentem z którego wynikać będzie zakres wykonywanych zadań
Wymagania dodatkowe:
-------------------
Zakres zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz realizacja lub nadzór nad realizacją postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
- Udział w pracach komisji przetargowej.
- Przygotowywanie projektów wniosków oraz innej korespondencji do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie ustalonym w ustawie Prawo zamówień publicznych.
- Współpraca i koordynowanie działań komórek organizacyjnych MOPS w zakresie przestrzegania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych i regulaminu wewnętrznego.
- Wspieranie pracowników komórek organizacyjnych MOPS w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Opracowywanie projektów umów, udział w negocjacjach warunków umów zawieranych w ramach prowadzonych postępowań w celu uzyskania najkorzystniejszych dla Ośrodka warunków realizacji zamówienia przez wykonawców.
- Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.).
- Ocena formalno – prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).
- Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych z zakresu zamówień publicznych.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych MOPS.
- Prowadzenie sprawozdawczości i analityki w zakresie zamówień publicznych.
- Prowadzenie spraw kancelaryjnych w Zespole.
- Organizacja i nadzór nad modernizacjami, remontami prowadzonymi w obiektach MOPS.
- Koordynacja umów dotyczących mediów oraz umów telekomunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem obiektów MOPS.
- Koordynacja realizacji obowiązków wynikających z trwałego zarządu nieruchomościami MOPS.
- Prowadzenie ewidencji umów cywilno prawnych.
- Prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych związanych z siedzibami MOPS.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku.
- Praca łączona administracyjno-biurowa (siedząca) oraz wymagająca przemieszczania się pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi MOPS zlokalizowanymi w różnych częściach miasta w budynkach z barierami architektonicznymi.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie.
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy/życiorys.
- Kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz doświadczenie zawodowe.
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
- Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na danym stanowisku.
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór nr 4/2018” należy składać do 24 lipca 2018r. do godz. 10-tej w Zespole ds. Organizacji i Kadr Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Janasa 9, I piętro.
Inne informacje:
- O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do MOPS potwierdzona pieczęcią wpływu.
- Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotyczącą dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom.
- Kandydat wybrany do zatrudnienia przed podjęciem pracy będzie zobowiązany dostarczyć aktualne zaświadczenie z KRK potwierdzające niekaralność.
12.07.2018r. Dyrektor MOPS
Urszula Krasińska
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) Dz.U.UE.L.2016.119, str. 1 informuję:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.
Siedziba Administratora Danych Osobowych: ul. Janasa 9, 42-612 Tarnowskie Góry,
tel. 32 476 85 00
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mopstg.pl, 32 476 85 00
- Dane osobowe są przetwarzane dla potrzeb rekrutacji – nabór nr 4/2018.
- Zbierane dane osobowe są przetwarzane zgodnie Kodeksem pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych RODO (Urz.UE.L 2016 Nr 119, str. 1)
tj. z art. 6 ust. 1 lit. a - osoba, której dane dotyczą wyraziła na to zgodę (w zakresie w jakim podanie danych jest fakultatywne) oraz art. 9 ust. 2 lit. f - przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia dochodzenia lub obrony roszczeń. - Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wyznaczony przez Administratora. W przypadku zatrudnienia przez okres zatrudnienia + 50 lat.
- Posiada Pan/Pani prawo:
a/ dostępu do danych osobowych
b/ sprostowania danych osobowych
c/ cofnięcia zgody na przetwarzanie danych jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody. Cofnięcie zgody w dowolnym momencie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
d/ ograniczenia przetwarzania
e/ wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem prawnym stanowiącym warunek uczestniczenia w procesie rekrutacji na wolne stanowisko. Podanie danych osobowych nie wynikających z przepisów jest dobrowolne ale brak ich podania może mieć wpływ na ocenę złożonej aplikacji.
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pliki do pobrania
Metryczka
Wytworzono: | 2018-07-13 13:20 | przez: Małgorzata Mszyca |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-07-13 00:00 | przez: Zuzanna Gorzkowska |
Podmiot udostępniający: | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej | |
Odwiedziny: | 3324 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.