MOPS Tarnowskie Góry

INSPEKTOR

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:  INSPEKTOR w Dziale Finansowo-Księgowym

OGŁOSZENIE O NABORZE NR   1/2024

Nazwa i adres jednostki:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Janasa 9, 42-612 Tarnowskie Góry
 
Wymiar etatu: 1,0 

Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2024 r.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe            średnie 
  • doświadczenie zawodowe: wykształcenie wyższe - 3 lata,  wykształcenie średnie  - 5 lat
  • kompetencje/umiejętności:
    • umiejętność sporządzania pism/korespondencji
    • skrupulatność
    • sumienność
    • odpowiedzialność
    • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
    • znajomość, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów m.in.:
      - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
      - ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości
      - przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw
  • pełna zdolność do czynność prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie pracy w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych
  • wykształcenie o profilu ekonomicznym
  • studia podyplomowe o profilu ekonomicznym
  • umiejętność obsługi komputera w tym pakietu Office oraz systemu REKORD SI

Zakres zadań na stanowisku:

  • opracowywanie, kompletowanie i dekretacja dokumentów księgowych z uwzględnieniem klasyfikacji budżetowej
  • uzgadnianie kont zespołu „1” – w szczególności rachunki bankowe i kasa oraz kont zespołu „4”-koszty
  • analiza planu finansowego MOPS.
  • szczegółowa analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych
  • monitorowanie zmian w zakresie stosownych przepisów prawa,
  • sporządzanie korespondencji bieżącej
  • obsługa systemu bankowości elektronicznej
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadawanie numeru inwentarzowego, przygotowywanie dokumentów OT, PT, LT. PI
  • ewidencja odpisów amortyzacyjnych
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie majątku trwałego
  • rozliczanie inwentaryzacji, sporządzanie protokołów z inwentaryzacji magazynów
  • prace biurowe, w tym związane z archiwizacją dokumentacji.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. stanowisko pracy zlokalizowane na piętrze budynku (bez windy)
  2. praca administracyjno-biurowa siedząca
  3. praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. CV
  3. kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem.
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
  5. Kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  6. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
  7. Podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  9. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  10. Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na danym stanowisku.
  11. Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego*

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór nr 1/2024” należy składać do 21 października 2024r. do godziny 9-tej w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Tarnowskie Góry ul. Janasa 9 .

Inne informacje:

  1. O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do MOPS potwierdzona pieczęcią wpływu.
  2. Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotyczącą dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  3. Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom.
  4. * osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  5. Warunkiem zatrudnienia kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy na stanowisku urzędniczym.
  6. Dla osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, w czasie trwania umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
  7. Osoba do kontaktu: Halina Janik 32 4768500.

                                    


Tarnowskie Góry, dnia 09.10.2024r.

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Urszula Krasińska

 

 

 

 

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2024-10-09 14:26przez:
Opublikowano:2024-10-09 13:47przez:
Podmiot udostępniający: MOPS Tarnowskie Góry
Odwiedziny:226

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.