OGŁOSZENIE O WOLNYM MIEJSCU PRACY
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: INSPEKTOR w Zespole ds. Organizacji i Kadr
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2022
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Przewidywany termin zatrudnienia VII/2022
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe magisterskie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
- kompetencje/umiejętności:
- znajomość, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów:
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy kodeks cywilny - skrupulatność
- sumienność
- odpowiedzialność
- znajomość, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów:
- pełna zdolność do czynność prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu Office
Zakres zadań na stanowisku:
- opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, poleceń służbowych, upoważnień, uchwał
- prowadzenie rejestrów w tym w szczególności: kontroli, zarządzeń, poleceń służbowych, skarg i interwencji
- organizowanie udostępniania przez Ośrodek informacji publicznej
- zastępowanie pracownika sekretariatu/kancelarii w trakcie jego nieobecności
- znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych
- analiza stanu prawnego, weryfikacja dokumentacji oraz funkcjonujących rozwiązań w zakresie systemu kontroli zarządczej
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- stanowisko pracy zlokalizowanie na I piętrze budynku
- praca administracyjno-biurowa siedząca
- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV
- kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
- kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających wykształcenie
- podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
- podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
- podpisane oświadczenie kandydata o stanie umożliwiającym zatrudnienie na danym stanowisku
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór nr 2/2022” należy składać do 27 czerwca 2022r. do godziny 9-tej w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Tarnowskie Góry ul. Janasa 9 .
Inne informacje:
- O terminie złożenia dokumentów decyduje data wpływu do MOPS potwierdzona pieczęcią wpływu.
- Kandydaci zakwalifikowani (spełniający wymogi formalne) otrzymają informację dotyczącą dalszej procedury rekrutacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną odesłane kandydatom.
- Warunkiem zatrudnienia kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Dla osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, w czasie trwania umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia.
- Osoba do kontaktu: Małgorzata Mszyca, tel.: 32 4768503