Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg na świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w II półroczu 2022 roku
Uwaga: W związku z pytaniami jednego z Wykonawców, Zamawiający udzielił odpowiedzi (załącznik: Pytania Wykonawcy i odpowiedzi 1)
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w załączniku.
W dniu 02.06.2022 r. ustalonym jako termin otwarcia ofert Zamawiający dokonał otwarcia ofert. Szczegóły w załączniku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa o nazwie „Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w II półroczu 2022 roku”.
- Usługa, o której mowa w ust. 1 może być wykonywana przez przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych.
- Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ, Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ oraz respektując Druk doręczenia Zamawiającego - Załącznik nr 7 do SWZ.
- Zamówienie będzie realizowane przez okres 184 dni od dnia 01.07.2022 r.
- Ilości przesyłek listowych oraz ich rodzaj, podane w Załączniku nr 2a, mają charakter szacunkowy i są wielkościami orientacyjnymi. Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego związanych z bieżącą pracą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Niezamówienie maksymalnej ilości przesyłek nie może stanowić przedmiotu jakiegokolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego ze strony Wykonawcy.
- Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy możliwość zwiększenia ilości wykazanych w formularzu cenowym (Załącznik nr 2a do Formularza ofertowego) poszczególnych pozycji przesyłek listowych w ramach „prawa opcji” w wymiarze 20% sumarycznej wartości umowy.
Identyfikator postępowania: dd84b61f-4d24-4240-bb94-395a673d481c